BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 19, 2009

Penarikan balik artikel, permohonan maaf dan dot3

Setiap manusia dipertanggugjawbkan atas setiap perkara yg dia buat. so, atas rasa tanggungjawab pakcik menarik balik artikel "lelaki semuanya sama", "penatnya dengan karenah dunia" dan "pakcik biaq je dan dot3". Seterusnya dengan rendah diri pakcik minta maaf kepada orang yg tersinggung atau terasa hati dengan penulisan pakcik. Kalopun ada dosa korang ngan pakcik, pakcik ampunkan dosa2 korang ngan pakcik, dosa lepas, sekarang or akan datang..pakcik halalkan.moga korang maafkan dosa pakcik. Moga Allah ampunkan dosa pakcik. Kebiasaannya pakcik berkarya dengan hati, untuk seketika pakcik berkarya dengan emosi dan mmg byk salah dan silap.minta maaf kat semua terutamanya Aishah, Oked, Baju Kurung, Luca de ketiak, Sahabat2 Aisyah, Sahabat2 Oked, Sahabat2 Baju Kurung, Sahabat2 Luca, Ahmad Syahril, Mokhtar, Paklang biotik, Anonymous2...pakcik bersalah.pakcik ngaku.mohon dimaafkan.Assalamualaikum

18 comments:

aishah_conteng_je said...

pakcik...
nape ni?

aishah ok je..

Ahmad Syahril said...

artikel hg perangkap setan... tul2 wat aku rasa cm baru bgn dari tido...

"...benda yg tak pernah kita buat, tibe2 je nak buat.
benda yg selalu buat, tibe2 je malas nak buat
benda yg xleh wat kita emo pun, tibe2 leh wat kita emo
benda yg kita xmo layan pun, tibe2 je baikkkk je kita layan
benda yg kita tersenyum je bila dia mai, tibe2 kita jadik hangin satu badan..."

baru aku terpikir... bkn hg sorg ja... aku pun tmasuk skali... kuang asam punya setan... mmg dia bhajat nak rosakkan persiapan ramadhan kita... thanks sbb sedarkan aku...

tapi pendapat peribadi aku... tak perlu kot hg tarik balik artikel hg... bg aku ok je... ada juga nilai utk sesetengah org (cthnya aku yg smmgnya jahil ni)...

tapi sbg kawan... aku sokong apapun keputusan hg asalkan hati hg tenang n dpt sambut ramadhan dgn gembira... aku sntiasa di belakang hg... kalo tak mao... aku dok depan jd striker... nuri sahin ke... baloy ke... hehehe...

akhir kata... selamat menyambut ramadhan... kalo ada idea or ilmu baru... sila laa kuar entry baru... share laa sama... sian kat aku sorg2 kat sni takdak teman (sebaya)... huhuhu...

Pak Lang Biotik said...

Trima kasih pak cik.. Pak lang pun rasa elok sangat la kita redakan apa yang dok hangat sangat la ni. Kita pikir yang elok2 ja.

Memang kita tau pun setan dok buat keja overtime la ni. Kot2 leh buat kita lajak sampai abih bulan puasa. Banyak2 kita Istiqfar eh.. Benda baik kita kongsi2.. Pesanan, nasihat,jangan kedekut untuk bagi. Kita selalu lupa. Memang lumrah sebagai manusia.

Pada satu dunia, pak lang mintak maaf. Moga Allah maafkan pak lang. Moga Allah lembutkan hati semua orang supaya maafkan pak lang. Pak lang maafkan semua orang.

Pada Ahmad Syahril, sian kat hang sorang kat sana. Mai la sini, kami rindu kat hang (sebagai kawan lama). mai la posa ramai2 kat sini. Tekenang masa kita muda2 dulu..

nohas said...

Tak sempat baca..huhu..

Anonymous said...

Terlalu excited...
Terlalu sedih...
Terlalu marah...
Terlalu sayang...

Suma ni tak bagus...

Ak pn selalu kena...

Mujur hang sedar cpt Pak Cik...

~Mokhtar~

p/s: mee celup tak sedap...

Anonymous said...

a'a mee celup xsedap..

p/s: penah try

Ahmad Syahril said...

thankiu pak lang... insyaAllah kalo ada rezeki... kalo Allah izinkan... sampai laa aku kat sana... aku pun rindu gak nak bpose kat sna... pi bukak sama2... pi tarawikh sama2... pi bazar sama2... tgk ada lelaki gagah angkat tong gas sebelah tgn sambil jual nasi beriani gam kat bazar sama2... semualah sama2... hehehe... jgn mrh eyy... selamat menyambut ramadhan...

p/s : terkenang masa muda??? uhuk3... dh tua rupanya kita ni... tapi dok lalai gak (aku laa)...

Park Chick said...

Ila...

Aisyah-no komen. pakcik rasa artikel tu dah singgung perasaan org.niat hati nak cuit je.

Syah-a'a bersepah-sepah perangkap dia la ni.Nuri sahin jgn main..power tu.mehla cni,bdk tu xagkt tong gas dah...hari2 kasi angkat calling je.muahahaha...astaghfirullahalazim..besaqnya gelak

Pak Lang-betoi3.Paklang penah angkat tong gas x.pakcik penah

Nohas-hmmm...artikel tu..ntah.tgkla cmne.kalo ada permintaan...tapi xtau.

Mokhtar-tu je menu yg terbaru utk pakcik.huhu.

Anon-hehe

pck-berdoa moga lailatulqadr milik kita semua.amin

oked said...

salam..pakcik..maaf..oked tau ape yg pakcik maksudkan..orang lain mungkin tatau..

ni oked nk bercerita
sbenarnya pakcik salah faham
001 maksud yg oked cuba sampaikan kt lelaki semua sama
002 komen pertama oked pada lelaki semua sama
003 apa yg pakcik post betol2 buat oked tersentak

penjelasan oked
001 oked akan jelaskan pd 1 masa yg oked selesa..skg oked bz..maaf..kerana ceritanya pnjg..pakcik mungkin bole rujuk pd medi..pd entry bila sigadis berblog
002 oked da mnyatakan perbezaan semua lelaki..bukan mnyatakan persamaan lelaki..terangterangan oked mmbntah aisyah..
003 pakcik nk tegur oked bkn begitu kerana pakcik tatau status oked yg sbnrnya..pkcik takleh libatkan bebe..sbb bebe tade kne mngena ngn semua tu..

maaf..

Park Chick said...

pakcik ni org yg xpandai berkata-kata.tp pakcik ngaku salah dalam entry pakcik tu,pakcik agak beremosi tp tulisan pakcik sebenarnya utk umum walopun ada termasuk bebe.tp terusterang pakcik ckp, pakcik tulis bukan semata2 sal oked tp kebetulan peristiwa yg berlaku kat blog tu jadi idea tuk pakcik nak tulis pasal tu.tp, sebabkan mungkin situasi semasa melnampakkan oked seolah2 watak utama dalam entry tu.pkcik ngaku salah...entry tu pun pakick da tarik balik.harap permohonan maaf pakcik diterima.

Ahmad Syahril said...

bagi aku... yg lepas harap kita lupakanlah... yg penting kita saudara seagama dpt berdamai dan bersatu... salah phm sentiasa berlaku... dan tiada manusia yg sempurna... masing2 ada kelemahan dan penah wat silap... cuma jgn jadikan kelemahan itu sbg alasan utk buat silap yg bterusan... aku juga ingin memohon maaf sbb kepada sesiapa je yg penah terasa dgn aku... sama ada aku sedar atau tak... tak kira aku kenal atau tak... yg penting akunak kita yg ucap kalimah tauhid yg sama ni... sama2 bersatu... moga2 rahmat Allah sentiasa bersama kita... Amin...

Aku agak kagum dgn cara pakcik dan oked... yg buat aku kagum perkataan "maaf"... aku harap aku juga dpt tiru mcm hgpa dua...

p/s:syok kan kalo kita semua dpt masuk syurga sama2... semua geng2 blog...

oked said...

ahmad syahril: waktu tu kita tak knl siapa kwn2 kita..bidadari syurga da temankan..takkan kita ingt mainan blog kita ni..kalo di benarkan Allah..Insyaallah kita bersama2 disana

pakcik: :)

aishah_conteng_je said...

aishah pun nak minta maaf sangat2 lagi.

entry aisha boleh dikatakan menjadi punca.

maaf ya..

harap2 macam tu juga..
dalam syurga kan umat masih ziarah menziarah..harapnya kita ziarah blog ni sampai nanti amalan ke syurga..

=)

Ahmad Syahril said...

huk huk... aku nak nangih... tharu... campur hepi... :)

Park Chick said...

Syah-keh2..insyAllah.

Oked-harap2 semua dah setel ek...

Aisyah-xdela..smua benda ada kebaikan,kdg2 perlu bergaduh utk jd sahabay akrab..cam pakcik ngan syah.hehe.syah, shhhhhhh..jgn gtau rasia kita

pakcik-moga syurga milik kita

aishah_conteng_je said...

hamboih...ada rahsia rupenye~

Ahmad Syahril said...

sedangkan lidah lagi tergigit... ni pulak pakcik... selalu aku gigit... hehehe tapi nasib baik pakcik ni penyabor orgnya... kalo tak... lama dah kena tampor... hehehe...

p/s: biarlah rahsia...

Anonymous said...

hihi..pakcik penyabor,jgn duk ketuk2 laptop lg ye, sian laptop tu