BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 23, 2010

Wasatiah...(merenungi hikmat bersederhana)




Air sangat penting.....

Minum air secukup rasa sangat penting...

Hayati artikel kat bawah ni...


Correct timing to drink water, will maximize its effectiveness on the Human body.
Two (02) glass of water - After waking up - Helps activate internal organs
One (01) glasses of water - 30 minutes before meal - Help digestion
One (01) glass of water - Before taking a bath - Helps lower blood pressure
One (01) glass of water - Before sleep - To avoid stroke or heart attack

Sep 8, 2010

Kenapa nak Ganyang


Entah kenapa

Mungkinkah semenanjung Tanah MElayu ini adalah ibu kepada nusantara jawi ini

Mungkinkah doa orang soleh supaya Allah menjaga warisnya di nusantara jawi ini supaya kekal rukun damai

PAkcik pun tak pasti

tapi yang pakcik pasti

setiap kali berlaku konfrontasi membabitkan waris nusantara jawi ini

Indonesia vs Malaysia

Baru minggu lepas sejak isu ini meruncing

Ganyang Malaysia...sweeping Malaysia...

Otak pakcik yang waras masih terngiang kata-kata yang keluar dari mulut pakcik

'takkan lebih satu bulan, mesti ada sesuatu kejadian besar kat Indonesia'...insyAllah

kita dah mula berputik kejadian besar tu

bukan asbab mulut pakcik yang masim

tapi bercakap atas dasar kebiasaan


gunung yang dah berapa tahun,lama sgt dah tak aktif dia aktif blk.....hmm

Sep 1, 2010

SERONOKNYA BERKAHWIN lagi..


bEST DENGAQ CERAMAH....

video