BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 5, 2009

Diskaun?Aminnn...

Diskaun PTPTN pada pemegang ijazah kelas dua atas


KERATAN Kosmo! keluaran semalam.


KUALA LUMPUR - Pelajar yang memperoleh keputusan ijazah kelas dua atas mungkin diberikan diskaun amaun pembayaran balik pinjaman pelajaran yang diperoleh daripada Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah berkata, cadangan itu kini dalam pertimbangan kementeriannya atas dasar ia boleh memberi kesan positif daripada segi pembayaran balik pinjaman.

"Saya rasa diskaun itu boleh menggalakkan lebih ramai pelajar mendapat keputusan cemerlang termasuk ijazah kelas dua atas,'' ujarnya di sini semalam tanpa mahu mengulas kadar diskaun yang mungkin diberikan


Pakcik-hmm..minta2 la diluluskan dan besaq dia punya diskaun.aminnn.

4 comments:

Anonymous said...

pkcik..kalu diluluskan pn, bila kuatkuasa, hg kan dh lps.haha

~akuhamba~

Ahmad Syahril said...

ehh ye ke... best laa kalo betul... tapi cm hg pakcik... hg layak laa kot dpt diskaun... cm aku ni... sipi2 je... nak dpt diskaun pun rasa segan... huhu tapi takpe... org memberi aku terima aje... hehe...

p/s:aku aminkan doa hg.. aminn...

aishah_conteng_je said...

kalau dah diskaun nanti boleh belanje kami ramai2

Park Chick said...

aku hamba
mesti dia kuatkuasa utk geng2 lama,vetereb yg pemals nak bayaq.anak dia pun da ptptn pun dah byq abis.cisss

syah
ish...ok je.kalo org memberi kita harus menerima.keh3.tapi kalo dia halalkan pun ok gak.

aisyah
dia bg diskaun bukan bg duit.huhu