BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jun 8, 2010

Sedihnya...

IDHAM: Apakah suasana ketika kamu tiba di padang itu pada petang 25 Februari?


AHMAD FIKRIHALIS: Ada budak bermain bola sepak.

IDHAM: Apabila kamu nampak Mat memijak perut seorang budak. Apakah tindakan kamu?


AHMAD FIKRIHALIS: Saya patah balik. Saya pergi ke padang.

IDHAM: Apa berlaku selepas itu?

AHMAD FIKRIHALIS: Mat nampak saya. Dia kata, kau pernah nampak budak kena terajang? Jarak antara kami ketika itu hanya kira-kira 10 meter.

IDHAM: Apa berlaku selepas itu?

AHMAD FIKRIHALIS: Saya berhentikan motosikal. Saya kata, apa ni Mat, dia budak kecil.

IDHAM: Selepas itu?

AHMAD FIKRIHALIS: Mat tidak cakap apa-apa,
tetapi dia terus sepak bahu kiri budak itu.


IDHAM: Masa dia pijak perut, budak itu dalam keadaan macam mana?

AHMAD FIKRIHALIS:
Ketika dia sepak budak itu, kanak-kanak itu duduk atas tanah dengan kaki lurus ke depan, manakala kedua-dua tangganya di belakang badan.

IDHAM: Macam mana tertuduh tendang budak itu?

AHMAD FIKRIHALIS: Dia
tendang dengan cara yang amat kuat.

IDHAM: Apa jadi selepas dia tendang budak itu?

AHMAD FIKRIHALIS:
Budak itu terpelanting ke belakang.

IDHAM: Apa reaksi budak itu?

AHMAD FIKRIHALIS:
Dia tidak menangis.

IDHAM: Selepas
tertuduh sepak dan budak itu terpelanting dia suruh budak itu bangun. Budak itu tak larat nak bangun. Mat jinjing tangan budak itu. Dia lepas (tangan). Budak itu jatuh balik.

AHMAD FIKRIHALIS: Selepas itu saya tanya kepada tertuduh, Apa hal ni Mat? Dia bagi alasan budak itu tak mahu pakai selipar.

IDHAM: Apa terjadi selepas itu?

AHMAD FIKRIHALIS: Saya katakan kepada tertuduh, biar saya angkat mangsa. Saya angkat budak itu, saya bawa dia ke dalam teksi milik Mat. Teksi itu ada di tepi padang.

IDHAM: Bagaimana kamu angkat budak itu.

AHMAD FIKRIHALIS: Saya angkat dengan menggunakan kedua-dua tangan saya dan
dia sempat berkata kepada saya dia sakit.


Saksi kemudian berkata, tertuduh kelihatan marah apabila beberapa lelaki yang sedang bermain bola sepak menghampiri mereka untuk menghulurkan bantuan dan bergegas meninggalkan tempat kejadian dengan memandu teksinya itu.

sedutan perbicaraan kes budak kena dera.rasanya semua tau kes ni.yang driver taxi tu.

pck-nak nangis terbayang budak tu waktu kena dera (bold)

6 comments:

taurus said...

bkn setakat sedih ja pak cik klu nk ikutkan hati... mau sepak terajang blik laki mcm tu...bkn ank dia pun jg la elok2.... arhhhh.. geram.... **selamat menghayati bulan rejab**

Park Chick said...

A'A....kalo ikutkan ati memang..hishhhh..geram tol...

Anonymous said...

pakcik mesti penyayang kan..hehe

untung bini

untung baby

~akuhamba~

she-G said...

lama tak de park chick...
hmmm...skrg berjangkit penyakit gini..ade anak buang2..anak dah ebsar dera2..
moga saya bkan termasuk dalam golongan sedemikian

Park Chick said...

RINDUNYA NAK MENULIS

Anonymous said...

taip la..