BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 28, 2010

Gangguan sekSIAL-4th class minded




Usaha ganggu tumpuan pada perlawanan akhir Piala Suzuki JAKARTA: Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez (atas) yang terkenal dengan panggilan 'Jupe' berikrar mengganggu tumpuan pemain Malaysia dalam perlawanan kedua final Piala Suzuki AFF di sini, esok.

Jupe kesal dengan tindakan peminat bola sepak Malaysia mengganggu pemain Indonesia dengan melakukan ‘serangan’ laser ketika perlawanan pertama di Stadium Bukit Jalil, Ahad lalu.
Oleh sebab itu, dia akan membalas dendam dengan mengenakan
pakaian seksi yang nampak dada bagi mengalihkan perhatian anak didik K Rajagobal. Perkara itu disuarakannya ketika dihubungi wartawan Indonesia yang kemudian membuat soalan susulan sejauh mana dia serius dengan hal berkenaan. “Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi.

Pakcik-alamak...kalaulah dia datang masa kat bukit jalil kan best.hahaha. Rasanya bukan pemain Malaysia saja yg rabun, silap2 TimNas Indonesia pun ikut rabun. Lagi parah pengadil ngan penjaga garisan. lagi parah pak Bambang pun juling.Haha...Stadium yang penuh nanti pun sunyi je..sebab semua xfokus match..dok fokus benda lain. is3...kesian..4th class minded.

1 comments:

Encik Yamin said...

haha.. cakap ikut nafsu je tuh + cari publisiti murahan.

kita tengok je la bala pe yg peyokong diorang bawak nanti. Cuma mudah-mudahan xde yg cedera udah.